Order Form

Nama:
Alamat Email(pastikan alamat email anda betul):
Alamat Penghantaran:
Poskod :
Cara Pengeposan:
No.Telefon:
Item yang ingin di order :
Tempoh Bayaran:
Saya akan bayar secara : COD(Cash On Delivery) -Pasir Gudang Area only
Bank in ke Maybank Account
Bank in ke Cimb Account
Perbankan Internet Maybank2u
Perbankan Internet Cimb Click

***Nombor akaun bank akan di beri setelah order form ini di hantar

 

*** SILA PERIKSA EMAIL ANDA DALAM MASA 24 JAM SELEPAS ORDER FORM DI HANTAR ***

Lain-lain(pertanyaan,pembayaran selain melalui cara di atas,penebusan hadiah)

This contact form was created by Freedback.

Sunday 20 April 2014

Dhuha pembuka pintu rezeki

Sambil ber "blogging" sambil berkongsi amalan2 yang baik yang kita boleh lakukan dalam kehidupan seharian...Salah satu amalan yang boleh kita lakukan ialah Solat Dhuha,solat ini adalah amalan yang boleh di lakukan untuk murah rezeki,Semoga Allah sentiasa murahkan rezeki kita serta semoga rezeki yang kita perolehi di berkati...Amin Ya Rabbal alamin.. :)

[1] Demi waktu dhuha. [2] Dan malam apabila ia sunyi sepi. [3] Bahawa Tuhanmu (wahai Muhammad) tidak meninggalkanmu, dan Ia tidak benci kepadamu, sebagaimana yang dituduh oleh kaum musyrik. [4] Dan sesungguhnya kesudahan keaadaanmu adalah lebih baik bagimu daripada permulaannya. [5] Dan sesungguhnya Tuhanmu akan memberikanmu (kejayaan dan kebahagiaan di dunia dan di akhirat) sehingga engkau reda berpuas hati. [6] Bukankah dia mendapati engkau yatim piatu, lalu la memberikan perlindungan? [7] Dan didapati-Nya engkau mencari-cari (jalan yang benar), lalu Ia memberikan hidayah petunjuk (dengan wahyu Al-Quran)? [8] Dan didapati-Nya engkau miskin, lalu Ia memberikan kekayaan? [9] Oleh itu, adapun anak yatim maka janganlah engkau berlaku kasar terhadapnya. [10] Adapun orang yang meminta (bantuan pimpinan) maka janganlah engkau tengking herdik. [11] Adapun nikmat Tuhanmu, maka hendaklah engkau sebut-sebutkan dan zahirkan sebagai bersyukur kepada-Nya. [Surah Ad-Dhuha : 1-11]


Ya Allah, Sesungguhnya waktu dhuha itu dhuha-Mu Kecantikannya kecantikan-Mu Keindahannya keindahan-Mu Kekuatannya kekuatan-Mu Kekuasaannya kekuasaan-Mu Perlindungannya perlindungan-Mu Ya Allah, Jika rezeki masih di langit, turunkanlah Jika di bumi keluarkanlah Jika sukar permudahkanlah Jika haram sucikanlah Jika jauh dekatkanlah Berkat waktu dhuha Kecantikan-Mu keindahan-Mu kekuatan-Mu kekuasaan-Mu Limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan Kepada hamba2Mu yang soleh Amin Ya Rabb..

No comments:

Post a Comment